Husk påmelding til søndagens uttaksløp!
Postet av Norges Orienteringsforbund den 4. mai 2026
Sprinter om plasser på verdenscuplaget på Romsås!

Over: Pia Young Vik løper inn til seier under sprintstafetten på den første runden i årets verdenscup. Foto: WC Switzerland
På søndag er det uttaksløp til verdenscupen i Sverige i slutten av måneden.
Det er en verdenscuprunde på sprintdistansene, og dermed er søndagens uttaksløp lagt til Romsås – og samme kart som det var NM-sprintstafett og NM-knockout sprint i fjor vår.
Nå handler det ikke om NM-medaljer, men om plasser på verdenscuplaget når Norges kjappeste o-løpere vender (kompass)kursen mot Romsås.
Før den tid gjelder det å få meldt seg på til moroa, og det fikser du via linken nedenfor:
Ordinær påmeldingsfrist tirsdag 5. mai 2026 klokken 23:59!
Se også innbydelsen: her
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Norges Orienteringsforbund
Følg ungdoms-EM live!
24.06.2026
Tuomisto og Alstad topper Trimtex Norgescup!
24.06.2026
Ungdoms-EM: «Terrenget er ganske ekstremt!»
24.06.2026
Sterkt norsk lag til student-VM!
23.06.2026
God løypelegging for barn og unge
23.06.2026