Kurs for klubb og skole

Postet av Norges Orienteringsforbund den 28. Jan 2024

Din klubb kan få besøk av vårt kursholderteam. De holder aktivitetskurs for klubb eller gratis kurs for ansatte på skoler i deres nærområde som har skolegårdskart på skoleorientering.no.

Så bli med på vårt skole- og rekrutteringsprosjekt i 2024. Alle klubber kan søke om:

• Tilskudd til nye eller oppdaterte skolegårdskart og sprintkart egnet for bruk i skoletiden
  • Tilskudd til grønne turer (turO) egnet for bruk i skoletiden
  • Kurs for skole
  • Aktivitetskurs for klubb

Gå til søknadsskjema.

Se siste månedsinfo i skole- og rekrutteringsprosjektet. Her kan du blant annet lese mer om:

• Webinaret 24. januar der vi deler nyttig informasjon om skole- og rekrutteringsprosjektet 2024
  • Ny søknadsrunde med frist 4. februar
  • Karttegnerkurs, det første starter 24. februar

Vi takker Sparebankstiftelsen DNB for støtten som muliggjør videreføring og videreutvikling av prosjektet!