Nominer en verdig vinner som kandidat til Årets TurO-arrangør 2023!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 30. Nov 2023

Vi søker etter verdige kandidater til å motta årets pris for TurO-arrangør.

Er din klubb en av dem?

Vi ønsker å høre om de fantastiske prestasjonene, de inspirerende hendelsene eller de bemerkelsesverdige bidragene din klubb har gjort i løpet av året.

Nomineringen er åpen for alle, og vi oppfordrer alle engasjerte arrangører til å foreslå deres klubber eller andre klubber som kandidater til årets pris.

Del deres suksesser med oss og la oss feire sammen det bemerkelsesverdige arbeidet som er gjort i løpet av året.

Ikke nøl med å nominere din klubb og bidra til å gjøre årets prisutdeling til en hyllest til deres innsats og engasjement!

Områder som legges til grunn for vurderingen:

• Alle turer tilgjengelig på turo.no
  • Antall solgte turo-konvolutter
  • Antall turpakker og enkeltkart solgt via turo.no
  • QR koder på alle postene
  • Georefererte kart
  • Antall Grønne Turer for alle som er gratis og tilrettelagt for rullestol/barnevogn
  • Markedsføring og kreativitet løpende innlegg på Instagram eller Facebook o.l.

Helhetlig vurdering mht samarbeid, kreativitet, inkludering av nye målgrupper, ekstraordinære aktiviteter blir også bli vurdert.

Utdeling av prisene

I år har digitale kompetansedager blitt gjennomført, så offentliggjør vinner på Norges Orienteringsforbunds hjemmesider og TurO-kanaler!

Prisen består av flott diplom som sendes til klubben!

Vi annonser dette ut senest 22. desember.

Fjorårets vinnere:

Årets TurO-arrangør:                     Nydalen SK