Inviterer til åpen sprintsamling i Oslo i slutten av november!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 19. Nov 2023

24.-26.november arrangerer forbundet- sammen med lokale klubber - åpen sprintsamling sentralt i Oslo.

Vi ønsker å tilby fire sprintøkter av høy kvalitet og forhåpentligvis god stemning.

Påmelding og økter vil være åpne for løpere fra og med 15 år kommende år (2009 årgang) som har plan om å enten løpe hovedløp, norgescup eller NM. Denne begrensningen er gjort av hensyn til praktisk gjennomføring av øktene.

Landslaget vil ha oppstartsamling dagene i forkant av sprinthelga, så vi håper på topp matching også fra landslagsløperne.

Logistikk og overnatting ordnes av den enkelte.

I utgangspunktet skal det være relativt enkel kollektivtransport med t-bane, buss eller trikk til alle økter.

Program (her kan det komme endringer):
• Nattsprint - Frognerparken – 5-6 km hardøkt – Tommaso Scalet (Heming)
• Parøkt - St.Hansparken/Vulkan – 6-8 km rolig – Anders Nordberg (NOF)
• Intervall - Pilestredet 5 x 1 km hardøkt – Håvard Haga (NOF)
• Knockout – Løren 3 x 2 km hardøkt – Rasmus R Theisen (Nydalen)

Tanken er at øktene 1, 2 og 4 er hardøkter, mens økt 3 er tenkt i rolig tempo.

Påmelding ordner du i Eventor: her

Påmeldingsfrist 20. november!

Se fullstendig innbydelse:  her

Facebookarrangement: PM, starttider, resultater, oppmålinger og all informasjon underveis vil bli delt her i Facebookarrangementet «Åpen Sprinthelg Oslo 24.-26.november 2023»