Informasjonswebinar om tilskuddsordningen: Tilskudd til friluftslivsaktivitet

Postet av Norges Orienteringsforbund den 6. Nov 2023

Vi inviterer til informasjonswebinar 15 november kl. 19:30-21:00 for å informere om tilskuddsordningen: Tilskudd til friluftslivsaktivitet (kap. 1420 post 78). Klubber og kretser søker til sine fylkeskommuner, og det er Miljødirektoratet som forvalter ordningen.
 Målet med ordningen er å medvirke til økt deltagelse i helsefremmede, trivselsskapende og miljøvennlig friluftsliv for alle grupper i befolkningen. Det blir primært gitt støtte til friluftslivsaktivitet.

Webinaret er for alle klubber, kretser og medlemmer i Norsk Orientering

Innhold:

Del 1: ca. 19:30-20:15:

• Kort om søknadsordningen og dens målgrupper
  • Eksempler på tiltak som har fått tilskudd på ordningen i 2023

Del 2: ca. 20:15-21:00:

• Diskusjon rundt hvilke søknader som kan være gode å sende for klubb, krets og NOF sentralt
  • Mulighet for samordning av søknader fra NOF sentralt

Du melder deg på webinaret her: Eventor - Aktivitet: Informasjonswebinar om tilskuddsordningen: Tilskudd til friluftslivsaktivitet (orientering.no)

Påmeldingsfrist 15. november, kl. 13:00

Mer om ordningen finnes her: Tilskudd til friluftslivsaktivitet (kap. 1420 post 78) - Miljødirektoratet (miljodirektoratet.no)