Forbundet tilbyr både "orienteringskurs for skole" og "aktivitetskurs for klubber"!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 25. Okt 2023

Norges Orienteringsforbund tilbyr kurs for ansatte på skoler med kart på skoleorientering.no .

Se også film HER!

Det er god kapasitet på dette, så vi håper at flere klubber tar kontakt for å få på plass nye kurs for skoler.

I tillegg tilbys også «Aktivitetskurs for klubb»
Dette kan legges til en ordinær treningsdag. I løpet av et par timer gjennomføres vi lekpregede aktiviteter utendørs, både med og uten orienteringskart, hentet fra aktivitetsbanken.no.

Her får en lære nye aktiviteter, få ideer til hvordan øvelsene kan tilpasses og bli inspirert til å ta de i bruk i klubbens aktiviteter for barn og unge.

Det er ikke bare klubber som kan ta kontakt for å få på plass kurs, nå har også skolene mulighet til å ta direkte kontakt med forbundet, deretter hektes den lokale klubben på etter hvert.

Innspill-Spørsmål-Kontakt:
HenningBratland.Carlsen@orientering.no