Buskerud Orienteringskrets søker kretskoordinator – 20% stilling

Postet av Norges Orienteringsforbund den 19. Okt 2023

Buskerud o-krets søker kretskoordinator.

Dette er en krets med 19 o-lag, og en kretskoordinator har ansvar for det administrative arbeidet i kretsen.

De ukentlige sentrale oppgavene er å informere og koordinere o-lagene i kretsen, bidra i planlegging og etterarbeid rundt aktiviteter i kretsregi særlig for barn og unge, utforme søknader om støtte til aktiviteter, administrere hjemmesiden og facebook-siden mm. Innsatsen varierer gjennom året med blant annet mye arbeid før det årlige kretstinget i februar/mars. Antydet omfang er 20%, og gjelder årsinnsats.

Lønn etter avtale. Stillingen rapporterer til kretsstyret.

Kretsen planlegger for tiden å etablere et kretslag for junior/senior-løpere med en 10-20% trenerstilling. Når trenerstillingen er avklart, vil det være mulig for den rette kandidaten å kombinere denne med kretskoordinatorrollen.

Se hele utlysningen:
her

For ytterligere informasjon kontakt kretsleder Linda Verde på 995 63 167 eller kretskoordinator Kenneth Buch på 412 82 829.

Søknadsfrist 20.10.23

Søknad stiles til Buskerud Orienteringskrets ved epostadressen