Spillemidler til utstyr innkjøpt i 2022

Postet av Norges Orienteringsforbund den 7. Mar 2023

Norges Idrettsforbund har åpnet opp for søknader i SportsAdmin, med søknadsfrist 15. mars.

Ordningen gjelder kun for utstyr med fakturadato i 2022.

Se mer informasjon fra Norges Idrettsforbund om utstyrsordningen her

Minner om de to endringer i retningslinjene som kom i fjor:

1. Det aksepteres at ikke alle fakturaer er stilet til klubben, men det må dokumenteres at den er betalt av klubben.
  2. Klubber som eier utstyr sammen, skal søke hver for seg for sin andel.

Norges Idrettsforbund har sendt en e-post direkte til alle idrettslag og særgrupper i fleridrettslagene med nødvendig informasjon om hvordan de søker.

Se brukerveiledning her

Orienteringsklubber har lov til å søke om støtte på følgende utstyr:
 - Utstyrspakke til pre-o
 - Tidtakingsutstyr for elektroniske brikker
 - Startklokke
 - Postenheter
 - Utlånsbrikker til rekruttering
 - Arrangementstelt

Dersom fakturaen som sendes inn inneholder andre innkjøp i tillegg til utstyr som kan søkes om på utstyrsordningen, må dere markere ut de varene som gjelder utstyrsordningen.

Tekniske spørsmål rettes til Idrettens Support på tlf: 03615 eller e-post: support@idrettsforbundet.no

Øvrige spørsmål kan rettes til stein.blomseth@orientering.no eller oystein.hildeskor@orientering.no