Benytt vinterferien til VinterTurO!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 27. Feb 2023

Fin mulighet til å hedre Audun Heimdals minne ved å ta vinterposter som er gratis for TurO-klubbens medlemmer.

Når det denne uken er vinterferie i Drammen-Modum, er det en fin mulighet til å hedre Audun Heimdals minne ved å ta de vinterpostene som er gratis for TurO-klubbens medlemmer.

Både Konnerud IL og Modum OL har poster ute, som er en hyllest til Audun Heimdal.

Medlemmer i TurO-klubben Norge får gratis (normalpris 75,-) Konnerud IL sin aktivitet "Auduns Vinter-TurO" for å hedre Audun Heimdal;
Til minne om vår egen verdensmester i skiorientering, Audun Heimdal, arrangerer Konnerud IL, i samarbeid med «TurO-klubben Norge», en egen tur i årets vinter-turOrientering. Turen er gratis for medlemmer av "TurO-klubben Norge".

Modum OL sin Vinter-TurO er også en hyllest til Audun og er gratis (normalpris 75,- per tur) for TurO-klubbens medlemmer! De to turene Modum har er åpne fram til 15.april med 10 poster på Hovlandsfjells sporsystem ovenfor hoppbakkene i Vikersund og 10 poster i sporsystemet til Abelone-hytta i Flannumsmarka.

I tillegg vil det også etter hvert komme flere spennende nyheter og gunstige tilbud fra TurO-klubben Norge, og vi ønsker sammen med dere utvikle et allerede bra mosjonskonsept i samarbeid med alle dyktige lokale arrangører vi har i "O-Norge".

TurO-klubben Norge

Den nasjonale TurO-klubben Norge ble etablert i slutten av 2022 etter ønske i Norges orienteringsforbunds tingvedtatte strategi.

Den vender seg til alle turorienterere og andre som ønsker å hjelpe turorientering til å utvikle seg til et enda bedre mosjonskonsept.

TurO klubben Norge har:

Lav årlig medlemsavgift på kr 50,- pr medlem, uansett alder og antall familiemedlemmer.

Du som ikke er medlem i noen o-klubb/lag ønsker vi gjerne se som medlem, men vi håper også at mange som allerede er medlemmer i o-klubb/lag blir medlem og støtter norsk turorientering.

TurO-klubben har ikke noen krav til deltakelse fra medlemmene verken i form av verv eller dugnad men vi tar gjerne imot gode ideer.

TurO klubben Norge er tenkt som et supplement til de lokalt etablerte klubbene i Norge, samtidig som den forhåpentligvis skal bidra til enda bedre synliggjøring av mosjonsaktivitetene som tilbys både sommer og vinter.

Velkommen som medlem via påmelding her https://www.turoklubben.no/