Oppdatert informasjon om skadeforsikring for 2023 sesongen!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 21. Feb 2023

Alle medlemmer i norske orienteringsklubber kan nå tegne skadeforsikring for 2023, til gode vilkår.

Forsikringen er frivillig, og er tilgjengelig for alle medlemmer fra 13 år og eldre. (For utøvere til og med 12 år gjelder NIFs barneidrettsforsikring.)

Forsikringen koster kr. 1070,- pr år og gir tilvarende dekning som både skiforbundets og friidrettsforbundets utvidete lisenser.

Forsikringen gir utøver dekning med svært rask behandlingstid. Utredning og behandling du ellers måtte ha bekostet selv, dekkes mot egenandel.

Oppdatering medio februar 2023:

Grunnet en feil ved opprettelse av ny sesong for utøverforsikring er det kun de som hadde forsikring i 2022 som får opp muligheten til å tegne forsikring i Min Idrett. Vi kan imidlertid raskt åpne for alle som ønsker det ved å legge inn manuelt.

Send e-post til nof@orientering.no med navn, fødselsdato og klubb, så vil vi legge til mulighet for utøverforsikring for deg i Min Idrett.

Du tegner forsikring ved å logge deg inn på Min Idrett og velge «Lisens»

Ved spørsmål eller problemer, kontakt:
nof@orientering.no

Ellers rettes henvendelser om forsikringen til Idrettens Skadetelefon 98 70 20 33.

Link til forsikringsvilkår:
her