Bli med på repetisjonskurs i synfaring og tegning av skolegårdskart!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 7. Feb 2023

Fint med en oppfriskning før årets synfaringssesong drar i gang.

Med en ny sesong som kommer stadig nærmere, kan det være godt med en liten repetisjon også for dem som driver med synfaring og karttegning.

I den anledning tilbyr Norges Orienteringsforbund to kurs til uken (13.- og 14. februar), med nettopp dette formålet.

Kursene er gratis.

Klubber som har søkt om midler til kart gjennom skole- og rekrutteringsprosjektet 2023 innvilges støtte til alle kartene (inntil 3 nye og 3 oppdaterte) de har søkt om.

Dermed kan det være nyttig med et repetisjonskurs før man setter i gang med kartarbeidet. Kursene er åpne for alle, uavhengig om klubben din har fått støtte gjennom prosjektet eller ikke.

Link til kursene, med mer informasjon og påmelding ser du nedenfor:

Kunne du laget en nyhetssak om disse repetisjonskursene, fint om den kan publiseres i morgen:

Eventor - Aktivitet: Repetisjonskurs, Synfaring og tegning av skolegårdskart, Digitalt, 13. februar 2023 (orientering.no)

Eventor - Aktivitet: Repetisjonskurs, Synfaring og tegning av skolegårdskart, Digitalt, 14. februar 2023 (orientering.no)

Påmeldingsfrist er allerede førstkommende torsdag 9. februar klokken 23.59.