TRONDHEIM - Festningen/sentrum

Postet av TurO-klubben Norge den 1. Jul 2024

Hva med en bytur til Trondheim?
Jakt etter 38 X-poster!

X-poster er en nyhet for året 2024.

Turen fra Wing Orienteringsklubb inneholder X-poster ved Festningen, Trondheim sentrum og fra Korssvika via Østmarka videre til Djupvika og Rotvoll og er en betalt grønn tur som nå tilbys gratis for medlemmer av TurO-klubben.

X-poster er poster uten fysiske flagg eller stolper, hvor appen bekrefter posisjonen ved hjelp av mobilens GPS. Når en TurO-deltaker når en X-post, vil appen automatisk registrere besøket, og en notifikasjon vises på mobilen.

Deltakeren får mulighet til å registrere posten ved å klikke "Ja". Posten vil da bli registrert på brukerens profil. Det er viktig at GPS-funksjonen er aktiv på mobiltelefonen.

Oppsummert:

• X-poster er usynlige poster som ikke er markert med flagg eller stolper, men hvor appen registrerer at man har nådd riktig sted ved hjelp av GPS.

• TurO-appen registrerer automatisk din ankomst til posten ved hjelp av mobilens GPS; det eneste du trenger å gjøre er å bekrefte registreringen av posten. Denne løsningen er eksklusiv for TurO-appen.

Ta flere poster!

Når du er i Trondheim, har du også muligheten til å ta en gratis Grønn tur på Lade og Rotvoll, som byr på ytterligere 21 nye X-poster!

En sommertur gjennom Trondheim med en eventyrvandring via 38 TurO-poster vil garantert gi deg, din familie eller venner nye lokale oppdagelser! I tillegg har 90 ordinære TurO-poster i bynært terreng på Østsiden av Nidelven.

Transport:
Lade/Rotvoll er omtrent 11 minutter med bil fra Trondheim sentrum i retning mot kysten.

Tips til reisende:
Last ned appen kollektivoversikt i Norge:
EnTUR

Flere turer med Wing OK - TurO-tilbud

Sommerkampanje 2024:

Glem ikke å bli med på årets sommerkampanjen POSTJAKTEN 2024 hvor neste milepæl er å ta
minst 50 poster frem til 1. august.  Les mer i lenken, Lykke til.

Kom deg ut på tur og vær en postjeger i sommerferien!

God tur!