BERGEN - Fana Il - tur med 22 poster til medlemmer

Postet av TurO-klubben Norge den 14. Jun 2024

Vakre Bergen - Fana!

TurO-kartet SMØRÅSEN er Fanas bidrag til TurO-klubben i år. He kan du boltre deg i å lete etter 22 poster på et turkart. Neste gang du er på besøk, eller ferierer eller er Bergensborger i Norges fineste by, er oppfordringen å ta en TurO med Fanatullen!

Adkomst til terrenget Smøråsen:

• Parkering Nøttveit/Bjørnevatn. Busslinje 76 til Smøråsen
  • Klatreparken Høyt og Lavt: Alle busslinjer mellom Bergen og OS.

Fanatullens TurO-heftet kan kjøpes mer enn 150 poster er plassert ut - og kartet "Smøråsen" er med (side 4) i årets turO-hefte for Fana IL Turen på på nett koster kr 50 .- for ikke medlemmer.

Karthefte kan kjøpes for kr 250 hos Intersport Lagunen, SportOutlet Nesttun, Esso Skjoldskiftet, Platou Fjøsanger, Turlaget i Marken, Extra Krokeidevegen og BUNNPRIS-Titlestad, samt selvbetjent fra postkasser på Nøttveit parkering, Fjellbirkeland/Riple skytebane og Totland parkering.

Flere turer i Fana området finner du her: Fanatullen

God postjakt!