Bli med på klubb-webinar 8. april!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 29. Mar 2024

Norges Orienteringsforbund invitere alle klubber til klubb- webinar #1, den 8. april kl 2000-2100.

Målgrupper er Klubbleder, styret og andre tillitsvalgte i klubb, men også åpent for andre interesserte.

Program: Det blir informasjon om temaene under og mulighet for spørsmål og svar:

• Barneidrett i orientering
  • Økonomi som barriere i orientering
  • Samordnet rapportering

Vi legger opp til 10-12 min. informasjon om hvert punkt over og 5. min. spørsmål & svar etter hvert punkt.

Fra NOFs administrasjon innleder Øystein Hildeskor, Lone Brochmann og Lene Kinneberg.

invitasjonen og lagt ut info i Eventor/forbundsaktiviteter og åpnet opp for påmelding:  https://eventor.orientering.no/Activities/Show/5592

Påmeldingsfrist er 8. april kl 1200.

I invitasjonen får du også litt mer info om de tre temaområdene.

Norges Orienteringsforbund ønsker å komme i tettere dialog med klubbene og vil invitere til noen digitale møter på kveldstid gjennom året 2024. Møtene vil kort ta for seg aktuelle tema som angår:

• Strategi og utvikling i orientering
  • Sentrale organisasjonsspørsmål
  • Hva vi kan gjøre for å rekruttere og inkludering enda flere i orientering

Vi tar gjerne imot innspill på tema for kommende webinar.

Spørsmål: Kontakt Lene.kinneberg@orientering.no