Få støtte til Grønne turer egnet for bruk i skoletiden

Postet av Norges Orienteringsforbund den 21. Jan 2024

Din klubb kan få støtte til Grønne turer (TurO) lagt til områder i nærheten av en grunnskole. Turene må være tilgjengelige for alle, og skal være godt egnet for bruk i skoletiden.

Så bli med på vårt skole- og rekrutteringsprosjekt i 2024. Alle klubber kan søke om:

• Tilskudd til nye eller oppdaterte skolegårdskart og sprintkart egnet for bruk i skoletiden
  • Tilskudd til grønne turer (turO) egnet for bruk i skoletiden
  • Kurs for skole
  • Aktivitetskurs for klubb

Gå til søknadsskjema.

Se siste månedsinfo i skole- og rekrutteringsprosjektet. Her kan du blant annet lese mer om:

• Webinaret 24. januar der vi deler nyttig informasjon om skole- og rekrutteringsprosjektet 2024
  • Ny søknadsrunde med frist 4. februar
  • Karttegnerkurs, det første starter 24. februar

Vi takker Sparebankstiftelsen DNB for støtten som muliggjør videreføring og videreutvikling av prosjektet!