Østfold Indoor Challenge med nesten 100 deltakere i debutarrangementet!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 19. Jan 2024

Fortsetter suksessen med nytt løp på søndag.

Over og under: Full action innendørs.

Image

95 deltakere fra 14 forskjellige klubber deltok på første løp i Østfold Indoor Challenge på Malakoff Videregående skole. Initiativtaker og hovedmann Erik Rytter Jakobsen (OK Moss) hadde laget løyper som virkelig testet de fremmøtte deltakernes evne til å holde hodet kaldt, og holde styr på kartet over flere etasjer.

Tross strenge kuldegrader og dyp snø over store deler av Østlandet, var det forhold for t-skjorte, shorts og sprintsko inne i "arenaen" for Østfold Indoor Challenge løp 1.

Serien fortsetter med neste løp søndag 21. januar på Rygge Videregående skole. Da kan igjen arrangør Erik Jakobsen (OK Moss), og Thomas Hjelbak (Trøsken IL) friste cirka 120-130 deltakere med gode temperaturer, og nye morsomme utfordringer.

Under: Travelt i sekretariatet og kartet for dagen.

Image