Suksess med innendørs-o i Stokke!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 16. Jan 2024

17 klubber fra Oslo i nord til Stavanger i vest deltok i helga.

Over og under: Action innendørs!
Alle foto: Rita Lamo Raastad
IMG_3941-600.jpg

17 klubber fra Oslo i nord til Stavanger i vest, og over 100 deltakere var med da Stokke i helga arrangerte innendørs-o!

Terrenget (de to skolebyggene) er i utgangspunktet enkle, men med innlagte sperringer og enveiskjøringer viste det seg å bli utfordrende nok for løperne.

Kartet var tegnet ut fra bygningenes branntegninger, så noen målestokk er vanskelig å kvanifisere. Og for å få plass på et A3-ark, ble bygningene forskjøvet i forhold til hverandre. Det sto løypelengder på postbeskrivelsene, men disse var neppe noe i nærheten av virkelig løypelengde. (se kart nedenfor).

Etter løpet var det pizza og quiz, også det med stor deltakelse.

IMG_3943-600.jpg

IMG_3944-600.jpg