2 nye turer! Lurt å være medlem!

Postet av TurO-klubben Norge den 29. Aug 2023

Til sammen har vi 18 turer som er gratis for våre medlemmer i TurO-klubben. Siste nytt er 2 nye gratisturer i storbyene Oslo og og Trondheim. Turene er nå spredt over i hele landet, og vi håper at dette vil treffe noen av våre medlemmer. Sesongen er fortsatt i gang og turer er tilgjengelige 1-2 måneder til, ofte til etter høstferien, uke 40 og 41. Så kommer vinterpostene, men ikke helt enda:-).
Nyt tiden i skogen, plukk poster og bær denne ettersommeren, før kulda setter inn.

OSLO: Arrangør Lillomarka OL, Lill-O Dilten har åpent Rød tur - Alunsjøen med10 poster, som gratistur for medlemmer (koster normalt 100,-) og turen er åpen frem til 8.oktober. Da stenger Lillomarka sine TurO-kart.

Gå til turen

TRONDHEIM: Arrangør Freidig har åpnet Rød tur - Resvatnet Hyttegrend med 10 poster gratis for medlemmer ut sesongen til 15.oktober. (koster normalt kr 60,-) En fin runde i parklignende fjellskog. Noe innslag av myr.

Gå til turen

Vi setter enorm stor pris på at så mange klubber som er arrangører av TurOrientering er med i samarbeidet å gi våre medlemmer i TurO-klubben et ekstra tilbud. Vi sammen i norsk orientering ønsker å utvikle våre TurO-aktiviteter enda mer og vi får inn flere og flere medlemmer som er aktive innen mosjon-, og
folkehelseaktiviteter, sommer og vinter. Dette gir opptur!

Oversikt - alle turer

Ikke medlem av TurO-klubben?

Bli medlem for kr 50,-. / årlig medlemsavgift.