Velkommen til ski-o helg i Svarstad!

Postet av Norges Orienteringsforbund den 6. Feb 2023

Gode forhold og masse snø to uker før NM-sprint og NM-sprintstafett!

NM sprint og sprintstafett i skiorientering arrangeres på en flott kompakt skiarena 10 minutter unna Svarstad, i Larvik kommune 18.-19.februar.

Denne helga var løypemannskap og dugnadsgjeng ute i løypenettet for å legge til rette for den norske ski-o eliten om snaue to uker.

- Nå er det utrolig bra forhold med masse snø, er meldingen fra arrangørstaben i Lardal OK.

Konkurransene skal foregå fra Borgen skianlegg, hvor bilveien går helt fram til klubbhuset.

Der er alle fasiliteter, med kafeteria, toalett og dusj.

- Deltakerne får litt mer bredspor enn smalspor, men det er bare å glede seg, hilser løpsleder.

Flere av dem som ser frem til konkurransene i Svarstad har allerede meldt sin ankomst. Det gjelder blant annet Nydalens SK og i tillegg har ungdommene i Telemark og Vestfold lagt samling til denne konkurransehelgen.

Førstnevnte – altså Nydalens SK – skal overnatte på klubbhuset ved arena, og der skal det fortsatt være mulig å «skaffe seg» overnatting om en «snur seg rundt».

For mer informasjon, se innbydelsen: her

Påmeldingsfrist søndag 12. februar 2023 klokka 22:00!

Du melder deg på: her