ÅRSMØTE i TurO-klubben Norge 12. mars 2024

Postet av TurO-klubben Norge den 20. Feb 2024

Velkommen til ÅRSMØTE i TurO-klubben Norge 12. mars 2024 kl 19.30

Årsmøtet er åpent for alle medlemmer, se innkalling med foreløpig saksliste vedlagt. Alle medlemmer skal ha fått epost med innkallingen til møtet.

Møtet blir digitalt på Teams - Click here to join the meeting

ALLE DOKUMENTER ER SENDT UT TIL ALLE MEDLEMMER !

Etter det formelle årsmøtet inviterer vi til åpen dialog. Medlemsundersøkelsen fra oktober vil bli presentert, og vi oppfordrer alle til å dele erfaringer, ønsker og forslag til hvordan vi skal utvikle TurO-klubben framover.

Valg 2024:

Kunne du tenke deg å delta i styret til TurO-klubben, eller ønsker å foreslå kandidat, så ta kontakt: Styret (turoklubben.no). Vi er et hyggelig lag som ønsker flere med til å påvirker videre utvikling :-).Meste foregår via digitale møter.

Påminner dere som ikke har betalt om å betale medlemsavgift før årsmøtet for å ha stemmerett og være valgbar til verv i klubben, og ikke minst få medlemsfordelene. Takk til de som har betalt for 2024!

Hjertelig velkommen til årsmøtet!