Medlemsundersøkelse - vinn et gavekort!

Postet av TurO-klubben Norge den 25. Okt 2023

Ditt bidrag former TurO-klubbens fremtid!

En stor takk til alle som allerede har deltatt i vår medlemsundersøkelse! Vi verdsetter hvert eneste svar og innspill. Vi er spesielt begeistret for den store responsen vi har sett så langt!

Husk at det fremdeles er tid for de som ikke har svart på undersøkelsen. Det tar kun omtrent 4-5 minutter av din tid, og som en ekstra bonus er du med i trekningen av et flott gavekort!

Vær oppmerksom på at fristen for å delta i undersøkelsen er senest fredag 27. oktober.

Alle medlemmer har mottatt en e-post fra TurO-klubben med en lenke til undersøkelsen som ble sendt ut torsdag 19. oktober 2023.

For å delta, vennligst følg lenken nedenfor for å besvare spørsmålene på nettet, eller bruk mobilkameraet til å skanne QR-koden. Dette vil enkelt åpne undersøkelsen i nettleseren din.

Vi setter stor pris på din tid og engasjement, og vi ser frem til å høre dine verdifulle tilbakemeldinger. Vær oppmerksom på at det også er mulig å svare anonymt. Har du svart allerede, kan du se bort fra denne henvendelsen.

Gå til undersøkelsen via nettet:

Gå til medlemsundersøkelsen

...eller skann QR koden og åpne undersøkelsen i nettleser på mobil eller Ipad.

LYKKE TIL :-)

Tur og mosjon