Plukk poster og bær - skogen er full!

Postet av Turorientering den 11. Aug 2023

AUGUST - PLUKK I VEI!

Tid for mosjon, post- og bærplukking!

Skogen oser av bær, især der TurO-postene står! Tviler du på om du finner bær, velger du et TurO-kart som tar deg til nye stier i skogen, og der hvor ikke alle andre går! Kartet viser vei, så kom deg ut og nyt skogens bær og skann poster på veien. Ta på godt vannavstøtende skotøy og nyt naturen! Bring med litt drikke og en matbit, da blir turen optimal!

TurO-klubben med flere fordeler
Har du sjekket TurO-klubbens tilbud? Nyhet i år. Kanskje en av turene der er gratis for deg i ditt område du vil gå? Da vil det fort lønne seg å bli medlem for bare 50 kr i årlig avgift! Et kart koster ofte mer enn den årlige avgiften.

Områder i hele Norge
Arrangører legger ofte ut nye kart og poster, så følg med i ditt nærmiljø, gå til Finn turer! Har du allerede tatt alle poster der er mulighet til å velge en annen arrangør (Finn arrangør) og bli kjent med nye naboområder! Du vil bli overrasket hvor mye vakkert det finnes!

Oslo/Viken har et et utrolig utvalg av turer og poster, se oversikt her

TurO-appen
Har du lasten ned TurO-appen? Bruk samme epost og passord som du bruker i webportalen turo.no. Mye spennende informasjon å hente der:-)

Se våre informasjonssider om appen mer info