Hva er TurO-klubben?

Postet av Norges Orienteringsforbund den 14. Feb 2023

TurO-klubben Norge ble etablert i november 2022. Norges Orienteringsforbund er ansvarlig for den nye nasjonale klubben.

Klubben er for alle turorienterere og for andre som ønsker å hjelpe turorientering til å utvikle seg til et enda bedre mosjonskonsept.

Lav årlig medlemsavgift på kr 50,- pr medlem, uansett alder og antall familiemedlemmer. Du som ikke er medlem i noen o-klubb/lag ønsker vi gjerne se som medlem. Vi håper også at mange som allerede er medlemmer i o-klubb/lag blir medlem og vil støtte norsk turorientering.

TurO-klubben har ingen krav til deltakelse på dugnad eller verv. Klubben er et supplement til de lokale etablerte klubbene og blant annet bidrar til å synliggjøre mosjonsaktivitetene både sommer og vinter.